Ontdek het geheime recept voor klantgeluk

In deze aflevering schuift Coenraad Bot aan, vakschilder in gemeente Den Helder. Deze vaksjaak is een gepassioneerde professional, dol op de nieuwste snufjes in zijn vakgebied en zeer actief op sociale media. Met host Ruben van der Kruis en ‘sidesjaak’ Danny Rijken van Sigma, bespreekt Coenraad, onder veel meer, het belang van klanttevredenheid.

Het is een onderwerp dat zowel Coenraad en Ruben na aan het hart ligt. Coenraad heeft maar liefst twee keer de Klanttevredenheidspluim gewonnen, een unicum in zijn vakgebied. Natuurlijk wil Ruben het graag het naadje van de kous weten. Er volgt een gesprek over dat beetje extra voor de klant: over het belang van goede afspraken, duidelijk communiceren, nazorg en persoonlijke betrokkenheid.

Maar er is meer: zo spreken de heren over onder andere de voor- en nadelen van watergedragen verf voor buiten, de voor- en nadelen van een meewerkende partner, de geleidelijke teloorgang van de hoogglans en het belang van mensenkennis bij het wel of niet aanemen van een klus.

Luister en bekijk op Youtube:


Luister op Spotify:

Vaksjaak Podcast:
Veiligheid eerst

Host Ruben van der Kruis ontvangt in deze aflevering van de Vaksjaak Podcast een druk baasje: Koen Dijkstra is naast een veelgevraagd meesterschilder en restaurateur ook nog columnist voor de ...

Lees meer >>

Vaksjaak Podcast:
Digitale schilder

Net als host Ruben van der Kruis is collega en goede vriend Gijs van Eggelen naast gepassioneerd schilder een ondernemer in hart en nieren.

Lees meer >>
loader