16 april 2014

SSC Utrecht Lage Weide

16 april 2014

Sigma Coatings beantwoordt aan deze wensen met 28 Sigma Service Centers verspreid door het land. Het nieuwste verkooppunt in Utrecht is vandaag geopend door voetbaltrainer Jan Wouters. Wim Hoogstraten, directeur van schildersbedrijf Hoogstraten uit Haarzuilens: ‘Ik kom altijd bij het Sigma Service Center om mijn spullen te halen. Het dichtst bijzijnde verkooppunt in Utrecht was voorheen op Kanaleneiland, eigenlijk net iets te ver. Het nieuwe Sigma Service Center ligt vlak bij onze werkplaats. Ideaal om even binnen te lopen.’
Voor schilders blijft het belangrijk om hun materiaal in de buurt op te halen. Hiervoor willen ze gemiddeld niet meer dan een kwartier omrijden, zo blijkt uit een onderzoek uit 2012 van USP Marketing Consultancy in opdracht van Sigma Coatings. ‘Voor schilders uit Breukelen, Maarssen en Vleuten-De Meern was het Sigma Service Center op Kanaleneiland bijna een half uur omrijden: net te ver,’ aldus Paul Verheul, area sales manager bij Sigma Coatings. ‘Om onze klanten beter te bedienen, komen we dichter bij huis.’

Schilder Ronnie van Weelden, werkzaam bij De Jongh Schilderwerken, is erg blij met het filiaal aan de Atoomweg: ‘Het ligt lekker op de route, namelijk vlak langs de A2 en ook nog eens dichtbij het filiaal van De Jongh Schilderwerken aan de Tenneseedreef.’
In het Sigma Service Center is het gehele assortiment te vinden, waaronder de Sigma verven, ProGold verfmaterialen en overige schilderstoebehoren. In totaal zijn er in Nederland 28 Sigma Service Centers. Daarnaast groeit ook het aantal Sigma grossiers. Onlangs heeft Luijten-VVZ B.V.  een nieuwe vestiging in Barendrecht en Verfgroothandel van der Kooy B.V. een nieuwe vestiging in Arnhem geopend. Alle schilders kunnen hiermee kiezen uit maar liefst 85 officiele Sigma Verkooppunten in Nederland.
Voetbaltrainer Jan Wouters opende vandaag het Sigma Service Center in Utrecht. Tijdens dit feestelijke moment zijn tevens de winnaars bekend gemaakt van de sticker actie ‘Plak je sticker’. Met deze actie werden door heel Utrecht e.o. stickers geplakt in enom schildesprojecten of op de bus van de schilder, dit werd vastgelegd op foto en zo maakten schilders kans op kaartjes voor FC Utrecht en een pallet boordevol met schildersmaterialen van verf tot en met de benodigde non-paint producten.