Wachtwoord vergeten

Registreer nu & bestel ook online!

Bent u al klant bij Sigma? Registeer u dan nu ook voor bestellen via de Sigma webshop. U houdt dezelfde prijzen en condities. Nog geen klant bij Sigma? Meldt u dan aan en profiteer ook!
  • Uw bestellingen gratis bezorgd bij uw bedrijf of op de locatie van uw klus.
  • Uw bestellingen makkelijk en snel afhalen op het Sigma Service Center.
  • Ruim webshop assortiment: alle professionele verven & verfbenodigdheden voor uw klus of project.
Eerst meer weten
Registreer!

05 mei 2013

Sigma Multi vergemakkelijkt werk van de schilder

05 mei 2013

Sigma Coatings brengt deze maand met het nieuwe Sigma Multi een assortiment op de markt geschikt voor alle metalen en kunststoffen ondergronden. Ook met deze vinding vergemakkelijkt Sigma het werk van de schilder; die hoeft immers nog maar één primer mee te nemen naar de werkplaats.

De kracht van Sigma Multi is de combinatie van een optimale hechting op diverse ondergronden en superieure  corrosiewerende eigenschappen en esthetiek (hele mooie vloei). Sigma Multi is daarnaast gewoon overschilderbaar met houtverf. En de primers zijn in alle kleuren mengbaar op de dispenser.

Binnen het Sigma Multi assortiment kan de schilder kiezen voor een oplosmiddelhoudende variant genaamd Sigma Multiprimer of een primer op waterbasis genaamd Sigma Multiprimer Aqua. Naast deze twee primers is er speciaal voor zwaarbelaste omgevingen een tweecomponenten primer genaamd Sigma Multiprimer 2K EP. En voor het coaten van gevelplaten introduceert Sigma, Sigma Multifinish Aqua Cladding Satin.