04 juli 2014

Doekje erover. Klaar! genomineerd voor BouwKennis Jaarprijs

Doekje erover. Klaar! genomineerd voor BouwKennis Jaarprijs

04 juli 2014

Naar aanleiding van de succesvolle campagne "Doekje erover. Klaar!" voor best reinigbare muurverf Sigmapearl Clean Matt is een inzending gedaan om in aanmerking te komen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. En terecht. Als een van de 10 genomineerden heeft Sigma op 27 juni middels een elevator pitch de vakjury overtuigd van de kracht van het marketingconcept.
Als een van de drie genomineerden maakt Sigma in september kans op de BouwKennis Marketing Jaarprijs.

De inzending "Doekje er over. Klaar!"
Sigmapearl Clean Matt is een innovatief product van Sigma Coatings dat inspeelt op de behoefte aan een matte muurafwerking, die langdurig mooi blijft en makkelijk te reinigen is. De verf glanst niet op en vuil wordt in een handomdraai verwijderd. De combinatie van een muurverf die mat blijft zelfs na het reinigen is uniek in de markt. Simpele vlekken zoals modder, ketchup en potloodstrepen kunnen eenvoudig met een vochtige doek worden verwijderd.  Sigmapearl Clean Matt richt zich zowel op de verwerker als op de eindgebruiker. Voor meer informatie ga naar www.doekjeeroverklaar.nl.

Over de Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2014 is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar hebben tientallen bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel van ‘het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’.

 

Prijsuitreiking

Donderdag 18 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater Orpheus te Apeldoorn.

Van de drie finalisten worden videoverslagen gemaakt die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2014 worden vertoond. De uiteindelijke winnaar wordt voor 50% bepaald door de vakjury en voor 50% door de bezoekers van de Jaarbijeenkomst.

Tip:Extra snelle toegang tot Sigma met web app
Kijk hier hoe u dit instelt. Verberg dit bericht
Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie